my gallery

sobota, 7 stycznia 2012

Paris time. Czas Paryża.




8 komentarzy:

  1. Te wszystkie cieniowania, pastelowe kolory... są dla mojej duszy tym, czym rozpływająca się w ustach bita śmietana z tego tortu dla podniebienia! J'adore :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co za SŁOWA!!Merci Beaucoup!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. i jeszcze ten szklany klosz- mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja dziś piekę ciasto .. marchewkowe co prawda ... i słucham Adele i uszy pieką Amelie :)))) niech ma kusicielka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torcik truskawkowy z szypułkami. Tak, jak lubię. Oby do lata Amelie :-)))

      Usuń
  5. tak truskawki ,tylko te latem prosto z krzaczka..czekamy więc do lata dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. o! znalazłam mój sernik z truskawkami, ten ze snu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. toż to samo sobie pomyślałam..dobrze,że go nie zjadłaś!! 5 stów by się zmarnowało:-))
    a

    OdpowiedzUsuń