my gallery

środa, 25 stycznia 2012

home dog..pies pokojowy

hał,hał...
woof,woof..





9 komentarzy:

  1. Ło matko! Jaki on fajowy. Taki salonowy :-)
    Śliczne ma umaszczenie i ciapki. A ten fotelik zielony, to ma gustowne obicie. Piękny pokoik, tylko, gdzie pańcia?
    Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  2. pokoik i piesek się cieszy na Twoje literki:-))

    no czeka na pańcie !!
    a.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każde Twoje ujęcie wnętrza mnie zachwyca.
    Chciałabym tam zamieszkać od razu. Widać lubimy to samo :)Piesek uroczy, to taki typowy kanapowiec jak moja Czarnula !
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. tak są to zdecydowanie moje wnętrza..dosłownie i w przenośni..ciesze się ,ze pasują i do Ciebie.
    Pozdrowienia i dla Czarnuli
    amelia

    OdpowiedzUsuń
  5. obicie fotela bajeczne .. a psiak ?? ach ....

    OdpowiedzUsuń
  6. merci:-) a taki fotel to chciałabym mieć!!
    a.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spojrzenie mojego psa ;)
    Fantastyczny obraz, dawno nic tak nie przykuło moje uwagi.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. to miłe Kamilo..dziękuję
    amelia

    OdpowiedzUsuń