my gallery

niedziela, 18 marca 2012

BON APPÉTIT


7 komentarzy:

  1. Ojoj! wczoraj mieliśmy przyjęcie urodzinowe mojego brata. Był tort!
    Piękny, wiosenny i smakowity kawałek Ci ubył;) Pastelowy i taki "rzeczywisty".
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj!! To wszystkiego wymarzonego dla brata!!
    Chyba wiem kto zjadł kawałek tortu:-))
    ♥a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjjjojjjjjj i ten torcik do kompletu !!!!!!!!! w sam raz na moje imienino - urodziny :))))

      Usuń
  3. kawałeczek tortu dla każdego..smacznego!!!
    a.

    OdpowiedzUsuń
  4. hejo kochana ;) ten obrazek jest obłędny , jestem teraz na etapie kulinarnych słodkości więc,,, gotuję i lepię różne potrzebne do tego ceramiczne gadżety bosko pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję!!
    ja też namiętnie piekę,choć teraz pora remontów i czasu brak..ślę jabłuszko zamiast pozdrowień
    a.

    OdpowiedzUsuń
  6. tak tak wiem cos na temat remontów ,,,, własnie go robie w swoim mieszkanku wiec ja sle cierpliwosci i radosci ;)

    OdpowiedzUsuń