my gallery

sobota, 24 marca 2012

My little lamb. Moja mała owieczka



12 komentarzy:

  1. jestem zachwycona Twoimi pracami

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zachwycona Twoimi pracami

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki i te kropeczki śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Amelio! w niedzielę kupiłam sobie malutki "kupon" materiału w takie paseczki, jak tło misia. Będę uczyła się szyć! To dopiero wyzwanie. Na początku zrobię z tego materiału poszewki na jaśki, albo może pokrowiec na maszynę do szycia. Hm, pomyślę. Ściskam mee, mee, mee:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj
    Ty nie umiesz szyć?!! a pamiętasz rękawiczkę ze świnka? mam ją do dziś,mistrzostwo!!:-))
    pozdrawiam chrum chrum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę taką narzutkę, bluzeczkę.
      W kropeczki na guzik ogromny ;-)
      Ale słodkie...
      Duża buźka, raz jeszcze :*

      Usuń
    2. wysyłałam komentarz, ale włączył się error :-( Jakiś błąd.
      Piękna ta narzutko - bluzeczka na guzik ogromny. Urocze!

      Usuń
  6. wszystkie miłe słowa doszły,trochę zrobiłam porządek:-))
    ja też bym chciała taka bluzeczkę z wielkim guziczkiem!!
    a

    OdpowiedzUsuń
  7. .... wiesz ja już nie zbieram owiec, nie mam ani jednej wszystko się zmieniło, ja też ;) ale ten prosiaczko-owieczkowy czas był bezcenny dziekuje ci za niego ;) bosko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z wiadomych powodów zawsze będę miała sentyment do prosiaczków..mamy teraz dom pod świnką,po świnkach:-))
    szkoda,że dobre rzeczy się kończą,ale tak chyba musiało być.
    a.

    OdpowiedzUsuń