my gallery

wtorek, 20 marca 2012

spring came to the countryside. wiosna przyszła na wieś.



11 komentarzy:

  1. Dosłownie przed chwilą oglądałam przepiękne materiały w sklepie "bawełna i len", za namową "z potrzeby piękna". Wzory na Twojej pracy jak przeniesione czarodziejską ręką na płótno:)
    Aż buzia się sama uśmiecha z radości:))
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... i zapomniałam dodać, że Twoja wiosna taka "rozważna i romantyczna" w klimacie całkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. rozważna to ja ,romantyczna no czasem więc może być:-)
    ja tez oglądałam..bardzo bardzo,chyba jakaś telepatia?!
    ściskam i wysyłam sto wiosennych treli !!!
    a.

    OdpowiedzUsuń
  4. i znów się zakochałam , teraz będę tylko myśleć jak zabrać to cudo do domu :) ech... a miałam rzadziej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak się podoba, to ja się raduję:-))
    ostatnio jestem w wiosennych klimatach co chyba widać!!!
    pozdrawiam a.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie inny w klimacie, ale ptaszek jest, więc nawiązuje do wszystkich prac, wiosenna kolorystyka pełna pozytywnych emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Jo
    czy inny?! cykl z wnętrzami już jest,a ten taki bardziej wiosenny..kocham piękne miejsca,przedmioty i to jest tego namacalny dowód.
    dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam
    amelia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu też nie ma mojego komentarza :-(
      Już nic nie rozumiem.
      Hm...

      Usuń
  8. już jest,a nawet jak nie ma to wiem..
    a.

    OdpowiedzUsuń
  9. można patrzeć i patrzeć. Taka sielskość bije z tego obrazu!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak to na wsi..musi być sielsko:-))
    pozdrawiam a.

    OdpowiedzUsuń