my gallery

niedziela, 16 września 2012

...like in heaven...jak w niebie...

7 komentarzy:

  1. ... widać, że Jesteś Dziewczyna z lasu :) Trzy sarenki, które raniutko, zza ogrodzenia przyglądają mi się, kiedy otwieram kury i kaczki sprawiają, że w serduchu robi mi się tak niebiańsko, jak na Twoim obrazie :)
    Buzi ogromne Czarodziejko
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach..jak miło!!! pozdrów swoje sarenki,może jedna z nich to ja?! :-))
    a.

    OdpowiedzUsuń
  3. u Ciebie jak zwykle słodko i bajecznie:)a te chmurki- lampioniki są niebiańskie wprost:)
    jaanna

    OdpowiedzUsuń
  4. Sarenki to taki wdzięczny motyw;) Całość przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  5. ach sarenki uwielbiam..no chyba,że plądrują mój ogród,ale przymykam oko:-)
    słodko pozdrawiam
    amelia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo! Widzę że nam obu blisko do nieba :))))
    Ja tą słodką, różowiutką watę poproszę !
    Cudo wymalowałaś.
    Buziaki słodziutkie :*

    OdpowiedzUsuń