my gallery

poniedziałek, 15 października 2012

Congratulations and Thank You..Gratulacje i Dziękuję

Olga Wassupbrothers..
Congratulations and please write to me on inameliart@op.pl

Bramassole
Gratuluję i proszę napisz do mnie na inameliart@op.pl



Thank you all of You.. !
I wish I have only two prizes.
but for those who didn't win, I have 10% bonus for all in my etsy shop..
you must only write to me.:-)
Thank you again
amelia

Dziękuję Wam wszystkim.. !
Żałuję ,że mam tylko dwie nagrody.
ale dla tych którzy nie wygrali,mam 10% bonus na wszystko w moim etsy sklepie..
wystraczy tylko do mnie napisać.:-)
Dziękuję raz jeszcze
amelia





7 komentarzy:

  1. gratulacje dla zwycięzców!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla wygranych!
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yay! Thank you so much for this lovely giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabaweę i nawet nie wiesz jak się cieszę z wygranej:) Nie mogę w to uwierzyć:))
    pozdrawiam i już piszę maila. Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla dziewczyn a Tobie bardzo dziękuję za zabawę:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Los zadecydował,komisja surowa i sprawiedliwa ;-))
    Pozdrawiam wszystkich i dziękuję JA za udział!!
    amelia

    OdpowiedzUsuń