my gallery

wtorek, 16 października 2012

Pink Elephant.Różowy Słonik.

Hi..I am a pink elephant. My mother showed me this lovely dress.
Tomorrow I will go on the party with another- not only pink-elephants.
I have red windmill.When I make a wish I blow into it. Do you want to try?

Cześć..Jestem różowym słonikiem. Moja mamusia uszyła mi tą sukienkę.
Jutro wybieram się na przyjęcie do innych-nie tylko różowych-słoników.
Mam czerwony wiatraczek.Kiedy pomyślę życzenie,dmucham w niego.Chcesz spróbować?





5 komentarzy:

  1. pewnie, że chcę spróbować, Słoniku :))

    OdpowiedzUsuń
  2. mój wiatraczek jest wiec Twój
    życzenie i...,wszystko się spełni :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. uwaga! Dmuuuuucham! Fiuuuuuuuuu...!!! Zaczyna się lekko kręcić, może coś się rzeczywiście spełni... oby!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj zakręciłaś na całego,teraz nie może się nie udać:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną masz sukienkę. Udanego przyjęcia ;) Też bym chciała taki wiatraczek :)

    OdpowiedzUsuń