my gallery

czwartek, 14 marca 2013

The hedgehog my new friend. Jeżyk mój nowy przyjaciel.

I would like to introduce you my new friend.
I feel with him like a little girl again.
He is sooo cute I couldn't even imagine how amazing he will be
My hedgehog was made by my friend from Russia - Olga..Thank you

you can find her here

her facebook page
her blog.. wassupbrothers
her etsy shop

możesz ja znaleźć tu

Chciałabym Wam przedstawić mojego nowego przyjaciela.
Czuje się z nim znów jak mała dziewczynka. Jest taaak uroczy, nie mogłam sobie nawet wyobrazić jak bardzo.
Mój jeżyk został stworzony przez moją przyjaciółkę z Rosji - Olgę..Dziekuję

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. O tak bardzo,uśmiecham się ilekroć go widzę:-))

      Usuń
  2. Dear Amelia, thank you for the wonderful post and photos) Im so happy your hedgie is with you ;) Hugs

    OdpowiedzUsuń
  3. HUGS and Thank you too..he makes me smile on bad days !!!
    a.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey there I am so grateful I found your site, I really found
    you by mistake, while I was searching on Digg for something else, Anyways I am here now and would just like to say thank you for a remarkable post and
    a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don't have time to browse it all at the moment but I have bookmarked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the superb work.

    Also visit my page :: kreatywna reklama

    OdpowiedzUsuń